Księgowość
Biuro Rachunkowe Signum oferuje kompleksową obsługę firm z zakresu księgowości. Priorytetem naszej pracy jest jakość świadczonych usług.
Prowadzenie ksiąg rachunkowych:
- opracowanie i wdrożenie polityki rachunkowości, w tym zakładowego planu kont;
- opracowanie instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej i instrukcji inwentaryzacyjnej;
- prowadzenie dziennika, kont księgi głównej, kont ksiąg pomocniczych;
- sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat oraz informacja dodatkowa);
- sporządzanie sprawozdania F-01;
- stała analiza kosztów i przychodów;
- prowadzenie rozrachunków oraz kontrola należności i zobowiązań;
- potwierdzenia sald;
- prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupów dla celów podatku od towarów i usług;
- obliczanie miesięcznych zobowiązań z tytułu podatku od towarów i usług oraz miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy;
- sporządzanie deklaracji VAT oraz VAT UE.
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów:
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów zgodnie z aktualnymi przepisami prawa;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
- prowadzenie rejestrów VAT;
- sporządzanie deklaracji VAT oraz VAT UE;
- obliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy;
- roczne rozliczenie działalności gospodarczej na podstawie prowadzonej księgi przychodów i rozchodów.
Prowadzenie ewidencji ryczałtu:
- prowadzenie ewidencji przychodów;
- prowadzenie ewidencji VAT, sporządzanie deklaracji;
- obliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy;
- sporządzanie zeznania rocznego.
Ewidencja majątku trwałego:
- prowadzenie bieżącej ewidencji środków trwałych;
- prowadzenie ewidencji wyposażenia;
- wystawianie dokumentów: przyjęcia, likwidacji, wycofania, ulepszenia środków trwałych;
- prowadzenie tabel amortyzacyjnych w ujęciu bilansowym i podatkowym;
- weryfikacja okresów użytkowania środków trwałych;
Usługi administracyjno-biurowe:
- wystawianie faktur vat;
- wszelkie czynności administracyjno-biurowe, korespondencja;
- sporządzanie not odsetkowych;
- weryfikacja ksiąg rachunkowych;
- pomoc w przygotowaniu inwentaryzacji;
- obsługa bankowości elektronicznej;
- prowadzenie bieżącej archiwizacji dokumentów;
- wypełnianie wniosków kredytowych;
- sporządzanie pism i wniosków o interpretację przepisów prawa;
- sporządzanie analiz finansowych, rentowności, przepływów pieniężnych, struktury kosztów wg zapotrzebowania klienta;
- sporządzanie informacji i sprawozdań o zakresie korzystania ze środowiska.
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani uzyskaniem szerszych informacji dotyczących zasad współpracy z nami w zakresie obsługi księgowej, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt lub o kierowanie zapytania bezpośrednio na adres e-mail: biuro@biurosignum.pl.
Kontakt
Biuro Rachunkowe Signum s.c.
Katarzyna Wasilewska, Ewa Dembska
ul. Jana Pawła II 16 lok. U1
16-400 Suwałki
NIP 844-229-47-93, Regon: 200230930
tel. 87 562 77 22, fax 87 563 00 37
email: biurosignum@o2.pl
biuro@biurosignum.pl
Umów na wizytę naszego konsultantaKatarzyna Wasilewska, Ewa Dembska
ul. Jana Pawła II 16 lok. U1
16-400 Suwałki
NIP 844-229-47-93, Regon: 200230930
tel. 87 562 77 22, fax 87 563 00 37
email: biurosignum@o2.pl
biuro@biurosignum.pl
Zobacz jak do nas dojechać Polityka prywatności